The Best Buasir Remedy adalah pada Jadual Makan Malam Anda!

The Best Buasir Remedy adalah pada Jadual Makan Malam Anda!

Ketika kami sedang mencari yang terbaik buasir ubat kita pergi ke pejabat doktor, kedai ubat dan mencari web, tetapi banyak orang tidak pernah berfikir, bahawa penawar buasir terbaik boleh didapati di meja makan kami! Dan ini adalah tempat ubat buasir rumah. Kami memanggilnya diet buasir.

Ini adalah langkah-langkah yang hanya mudah yang boleh kita lakukan sekarang supaya anda boleh membantu diri anda dalam menyingkirkan masalah-masalah dubur, atau menghalang satu daripada pop.

Semua yang anda perlu lakukan adalah untuk mengawal diet anda. Makan terlalu banyak gula? Adakah anda suka makanan manis yang tinggi glukosa? Adakah anda suka makan makanan ringan - berfikir pek besar cip dengan harga rendah! Adakah anda suka minum minuman kandungan alkohol? Adakah anda suka untuk minum think berkafein drinks- kopi, teh dan minuman ringan? Jika jawapan kepada soalan-soalan berikut adalah ya, maka mungkin anda mengalami buasir kerana anda makan makanan yang boleh mencetuskan ia!

Jadi, di sini adalah perkara pertama yang perlu kita lakukan untuk menyembuhkan buasir secara semulajadi. Kita perlu mengubah pemakanan yang tidak sihat kita. Ya, anda mendengar saya berhak- menukar diet kita dengan yang berkhasiat dan sihat. Apa yang kita perlu lakukan adalah mengelakkan semua makanan dan minuman yang dinyatakan di atas.

Beri currant merah dan hitam yang sangat kaya dengan vitamin C, ia juga mempunyai rutin elemen yang membantu dalam pembersihan usus kita dan ia sangat membantu dalam menyembuhkan buasir. Anda boleh membuat jus bekerjasama dengan buah-buahan segar seperti epal, pisang dan limau untuk menambah perisa lagi. Minum sekurang-kurangnya satu gelas setiap hari untuk membantu membantu sembelit.

Melihat najis berwarna merah terang? Ya, buasir yang membuatkan anda berdarah kerana tisu terkoyak dalam urat dubur anda. Oleh itu, kita perlu makan makanan yang kaya dengan zat besi untuk membantu anda memulihkan tisu yang hilang. Berikut adalah makanan yang kaya dengan zat besi yang akan membantu anda:

• Prun
• Aprikot kering
• Hati Ayam
• Brokoli
• Tuna (ia juga kaya dengan Omega 3 yang baik untuk jantung)
• Biji bunga matahari
• Pistachios, badam, gajus (anda boleh makan ini jika anda berada dalam tergesa-gesa.)
• Kentang bakar (juga kaya dengan serat, yang juga membantu buasir.)

Terdapat banyak rempah yang boleh anda lihat di pantri anda yang penawar buasir yang sangat baik. Bawang putih, halia dan bawang adalah bantuan yang besar untuk buasir; ia mempunyai bahan yang dipanggil fibrin berguna yang membantu dalam membaiki tisu-tisu yang rosak dalam urat dubur anda.

Saya berharap ini mudah dan mudah untuk mengikuti langkah-langkah yang akan membantu anda mendapatkan melegakan kesakitan buasir, mengecut buasir, dan juga mengucapkan selamat tinggal kepada buasir yang menyakitkan. Anda boleh lihat makanan ini asli di semua pasar raya utama dan jika anda mendapati organik - begitu banyak yang lebih baik!

Sekali lagi, ubat buasir rumah tidak mempunyai kesan sampingan negatif kepada badan anda dan ini adalah mengapa makanan adalah penawar buasir terbaik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar